عضو هیات مدیره کارخانه تولیدی کاغذ دیواری گرانتیل، اظهار داشت: در دهه جدید که نسل Z به آن ورود کرده است، نکته حائز اهمیت این است که معماران دیگر تمایل چندانی ندارند که به اصطلاح وارد جزئیات شوند.
عضو هیات مدیره کارخانه تولیدی کاغذ دیواری گرانتیل، اظهار داشت: در دهه جدید که نسل Z به آن ورود کرده است، نکته حائز اهمیت این است که معماران دیگر تمایل چندانی ندارند که به اصطلاح وارد جزئیات شوند.
وی، افزود:سازنده ساختمان بودجه کافی را برای این موارد اختصاص نمی دهد و قسمتی از کار را در اختیار خود خریدار قرار می دهد، در اینجا لیزینگ می تواند کمک کننده باشد و می تواند بودجه اضافی را که خریدار مایل است بیشتر هزینه کند، در قالب ترند و سلیقه مورد نظرش اختصاص دهد.
عضو هیات مدیره کارخانه تولیدی کاغذ دیواری گرانتیل، خاطر نشان کرد: در این شرایط، لیزینگ می تواند حتی یک ارزش افزوده نیز ایجاد کند، هم کلاس کاری مورد نیاز نسل جدید را پوشش دهد و هم برای مشتری آرامشی فراهم سازد تا با خیال راحت بتواند بودجه خود را تامین و سلیقه شخصی اش را انتخاب کند.
دیدگاه شما چیست؟